O firme

Spoločnosť L.K. Permanent s.r.o. vznikla v roku 1993, s cieľom poskytovať služby v oblasti distribúcie tlače, formou predplatného na Slovensku i Čechách.

Počas svojej 30 ročnej práce rozšírila svoje pôsobenie i v oblasti lettershopových prác a tiež v rámci činností balenia a zasielania.

Naše dlhoročné skúsenosti, technické vybavenie, personálne zázemie a vhodné priestory nám umožňujú realizovať zákazky pre klientov s väčšími, či menšími zadaniami – vydavateľov, tlačiarne, agentúry, poisťovne a orgány štátnej správy i samosprávy, obchodné spoločnosti i ďalších.

Popri základných činnostiach, ako je tlač, kompletizácia i manipulácia s rôznymi druhmi adresných i neadresných zásielok, zabezpečujeme i kompletný servis pre zásielkové obchody.

Našim cieľom je úprimná služba a poskytnutie maximálneho komfortu pre klienta – zabezpečením zákazky od spracovania dát, cez tlač, zabalenie až po doručenie na určené miesto.

Každá nová i neštandardná zákazka je pre nás výzvou a impulzom k neustálemu zlepšovaniu sa a prispôsobovaniu inováciám.

Práve vďaka dlhoročným skúsenostiam našich zamestnancov, vieme pohotovo a flexibilne riešiť každú požiadavku klienta, operatívne zavedieme zmeny do prevádzky, hoci zákazka sa často krát už realizuje.

Všetkým našim aktívnym klientom, ďakujeme a vážime si prejavenú dôveru v podobe dlhoročnej spolupráce.

Pre všetkých, ktorí naše služby ešte nevyskúšali, sú u nás naše dvere kedykoľvek otvorené.

O kvalite našich služieb, radi presvedčíme i vás.

Čo Vám vieme ponúknuť naviac oproti iným?

IT procesy na počkanie

Vaše IT požiadavky implementujeme okamžite do procesu, náš IT špecialista je k dispozícií 7 dní v týždni. Vašu korektúru k tlači obdržíte do niekoľko hodín. Nepredlžujeme proces spracovania zdĺhavými prípravnými IT prácami.

Skladové hospodárstvo

Report Vašich skladových zásob v potrebnom intervale, napr. každých 24 hodín.

Kuriér Non-stop

Prevezieme, dovezieme požadovaný tovar potrebný k spracovaniu.

Poštovné so zľavou

Ponúkame zvýhodnené poštovné Vašich zásielok na základe individuálneho dopytu.

Všetko pod jednou strechou!

Minimálna administratíva, maximálny výkon. Nemusíte sa o nič strať. Obstaráme materiál za Vás, dovezieme, nastavíme, vytlačíme, zabalíme, odošleme. Všetko vybavíte pod jednou strechou. Komunikujete s jedným manažérom, ktorý Vám ochotne pomôže, poradí ako čo najlacnejšie a najrýchlejšie.

Mimoriadna prevádzka

V prípade potreby naša spoločnosť zabezpečí spracovanie zákazky k spokojnosti klienta aj počas nočných, víkendových či sviatočných pracovných zmien.

Distribúcia ešte v ten deň

Kontaktujte nás, a keď nám pošlete podklady k spracovaniu do 12-tej hodiny, odošleme Vaše zásielky na poštu ešte v ten deň! Nestíhate doobeda? Vaše zásielky odošleme nasledujúci prac.deň.

Referencie

Čo o nás povedali naši spokojní klienti?

Náš tím

Zaujali sme Vás? Neváhajte nás kontaktovať!